Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Kena Bersalin Awal 2-3 Hari

Semalam ada appointment kat Hospital Melaka. Follow up pasal Abruptio Placentae. Datang sorang-sorang sebab hasben ada kerja.Ni 2nd time appointment dengan O&G.1st time datang memang azab menunggu.Datang kul 10 am nombor naik kul 3 petang.Wadehel.

This time, taknak susahkan hasben.Just jadi peneman je.Biarlah saya je dok sorang-sorang tunggu.Ramai gak makyong yang datang sorang.Kes taknak dengar laki merungut la ni.Tapi laki ai memang nak teman, disebabkan ada kerja takpelah, Aiman tak kisah...

 
Lepas hantar anak-anak pergi taska, shoot ke Hospital Melaka.Sampai pukul 9.15, tapi dapat nombor kul 9.30.Agak-agak saya setel pukul berapa? Setelah berbaris panjang dengan segerombolan manusia yang kena buatan orang hanya untuk amik urine, berbaris lagi nak timbang & cek BP, pastu que up lagi tunggu nombor naik untuk jumpa pakar, keluar balik untuk tunggu di scan, pastu tunggu nama dipanggil untuk jumpa pakar balik akhirnya saya keluar dari Klinik O&G pukul 1.45 tgh.* Tepuk untuk diri sendirik, Makyong yang tabah...

Semalam dah dapat tarikh check in wad CDS. Dokor Ian cakap, disebabkan saya ada kes, saya tak boleh deliver masa EDD.Mesti 3-4 hari sebelum EDD.Kalau ikutkan EDD hospital, saya due on 26 Februari 2012.Tapi saya guna EDD kat internet 23 Feb.Biar awal.Hee.So, kalau saya still lom bersalin lagi, by 23rd Feb, saya kena daftar masuk ke CDS untuk induce.Doktor takut ada risiko uri lekang lagi.Tak macam Khair Amsyar dulu, dah terover due 5 hari. Siap datang menyerah diri, tapi doktor suruh tunggu 7 hari lagi.Kalau tak baru induce.

Moga saya dipermudahkan bersalin kali ketiga ni.Amiin...



3 Responses
  1. Mama Damia Says:

    semoga dipermudahkan nanti..


  2. Hanna Says:

    insyallah amiin..thanks mama damia :)


  3. Mrs Nageb Says:

    semoga semua dipermudahkan ya rohana :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...