Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

February 2012 Giveaway - My 30th Birthday

Salam Kawan-kawan.Jom join GA Puan Geez. Hadiah menarik taw. Saya memang suka barangan tupperware ni.Kalau ada rezeki, dapatlah menambah koleksi kat rumah.BTW, Happy 30th Birthday untuk Puan Geez.Sebaya la kitew :)



Syarat penyertaan adalah sangat mudah!
  1. Buat satu entry di blog anda dengan tajuk February 2012 Giveaway - My 30th Birthday dan link ke sini - Done
  2. Copy banner diatas, masukkan dalam entry tersebut dan juga link ke post ini - Done
  3. Masukkan Blog Just Tupperware & U ke blog list anda - Done
  4. Tag 2 orang rakan dalam entry anda dan pastikan mereka dimaklumkan tentang ini - Saya tag Aini & Ila. Jom join wei.
  5. Follow blog ini (optional) - Done
  6. Akhir sekali, sempena birthday saya, kongsikan sedikit impian anda dalam hidup dan apa yang anda rasa ingin capai di dalam hidup anda - Semoga tahun ni kehidupan saya lebih teratur . Impian saya kalau boleh hasben dapat tukar kerja ke Melaka.Hari-hari berdoa semoga hasben dapat pindah.Semoga kehadiran cahayamata ketiga tak lama lagi membuka pintu rezeki kami sekeluarga dengan lebih luas lagi.Amiin.
  7. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen - Done
Giveaway ini akan berakhir pada 29 Februari 2012 pukul 12 tgh malam. 
 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...