Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Set Bersalin Mana Yang Best?

Mak Yong tengah survey set bersalin ni.Masa Khayra dulu mak suruh beli Air Mancur. Tu zaman mak saya punya jam memang glamer air mancur.Adalah dia punya pilis, param & ubat makan.Tapi bau dia betul-betul macam orang tengah berpantang.Rempah kuat sangat.Teringat masa beli set Air Mancur tu, petang tu pergi beli, malam tu saya kuar tanda lendir darah.Macam tau-tau je nak bersalin, nasib baik sempat beli :)
 Inilah ropanya.Betul-betul oldskul.Anak pertama la katakan, ngikutkan je apa mak cakap.Tak reti nak beli yang lain.

Kat dalam kotak tu ada benda alah ni.Kena bancuh sendiri rempah-rempah tu.Saya tak boleh pakai pilis, terus kuar ruam kat dahi.Lagi best pakai bengkung kain ber ela-ela tu.Mak saya yang buat sendiri.Orang kata betul-betul 70-an lah.

Pastu bersalin Khair Amsyar, dah start ngengada nak cari yang moden sikit.Tak mau la pakai macam orang dolu-dolu.Masa tu saya  ingat lagi esok nak raya.Orang kata mantai.Orang lain sibuk pegi beli ayam daging, saya cari set bersalin.Sambar Set Bersalin Leesa Formula.14 Syawal saya selamat bersalinkan Khair Amsyar.Saya beli dengan bengkung sekali.Barulah moden.Haha poyo.
Dalam set ni krim halia dia boleh dibuat pilis kat dahi.Senang kerja saya.Takyah nak bancuh-bancuh. *dasar pem..

Preggie yang 3rd ni saya nak cari set bersalin apa pulak ek? Kawan-kawan boley bagi idea.Oleh kerana saya ni purple lover, saya macam terpikat kat Set Bersalin Hiraq ni (minat purple punya pasal, boley?).Ada sapa-sapa yang pernah guna tak?Produk Hiraq ni masih baru kat market.Macam-macam pulak yang ada dalam set ni.Sempat ke saya guna semua benda alah ni time pantang?


 Dalam Set Bersalin Hiraq ni ada :
  1. Karmila Platinum - 2 pcs
  2. Herba Mandian - 1 pcs
  3. Stretch Marks & Heel Care Cream - 1 pcs
  4. Bengkung - 1 pcs
  5. Sabun Herba - 1 pcs
  6. Susu Kambing - 2 pcs
  7. T3 Feminine Wash - 1 pcs
  8. Hiraq Jeli Gamat - 1 pcs
  9. Magical Cream - 1 pcs
Pastu dia bagi percuma 3 sachet Mandian Herba Hiraq bernilai RM10.80 & kupon diskaun 15% untuk next purchase.Saya dah terjah website Hiraq ni.Produk berasaskan Islam, suci dan halal. Hemmm, saya just survey dulu.Tak decide lagi nak beli yang mana.Nona Roguy ok tak?
3 Responses
  1. Mama Damia Says:

    sy tk pakai lg yg leesa..tkt kuning fiyya dtg blk..


  2. Mrs Nageb Says:

    susah gak nak bagi cadangan, as aku ni masa berpantang arituh, kengkonon siap2 beli nona roguy, sampai kesudah tak makan, sebab Mareesa kuning..hehehe.


  3. Nadia Bakly Says:

    Kalau nak minum susu kambing time berpantang atau menyusu sangat digalakkan. Kami ade jual susu kambing SEGAR. Sangat berkhasiat daripada susu yang telah diprosess. Khasiat and zat kekal dalam susu. Boleh call Ahmad 0162113035 :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...