Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Sepupu Baru Khayra dan Khair - Zulaikha Nur Damia


Hai semua. Saya adalah sepupu Kakak Khayra dan Abang Khair. Saya baruu je dilahirkan pada 28 November 2010 hari Ahad. Berat saya 3.67kg masa ibu saya lahirkan.

Inilah anak buah saya yang pertama. Kalau belah hasben, saya dah ada 2 orang anak buah. Tapi yang ni anak adik lelaki saya. Terujanya saya! Adik-beradik saya yang lain dah merasa ada anak buah since dapat Khayra dan Khair hari tu. Saya pulak, inilah kali pertama merasa dapat anak buah dari adik-beradik sendiri. 

Nama anak buah saya ialah Zulaikha Nur Damia. Saya nak semua anak buah dan anak-anak perempuan saya nanti ada nama Nur kat middle. Macam nama Khayra Nur Rania. Seronok. Barulah ada identiti.Cewah!Tapi nama dia tu bukan saya yang memandai suruh letak Nur tau. Ibu dia yang letak macam tu.

Setelah melalui saat-saat keguguran seperti saya ceritakan kat entry ni, akhirnya adik saya Zul dan wife dia Liza selamat menyambut orang baru yang comel.Tahniah Dek!
4 Responses
  1. Mrs Nageb Says:

    cute la :) congrats kat zul :)



  2. ajumohit Says:

    comeynya zulaikha, rindu nk cium bau baby hihi


  3. Hanna Says:

    zulaikha pun dh nk masuk setahun bulan 11 nnt..alhamdulillah..aju dh boleh apply kt hubby utk next baby la..hihihi..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...