Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Habis Sudah Berpantang

Rindunya kat blog ni. Salam semua. Selama saya berpantang hari tu, susah betul saya nak update blog. Saya tinggal kat rumah mak ayah saya. Kat situ internet cukup tak memuaskan (ayat skema selepas pantang). Saya ni pulak jenis tak sabar nak tunggu lama-lama. Nak upload gambar punya la lama. So, tunggu saya balik rumah sendiri baru puas hati guna internet. Laju sket (riak).Pastu dengan anak-anak lagi (dulu guna perkataan anak je).Baru nak on internet, Khair Amsyar dah berbunyi. Nak jengah blog member-member pun tak sempat.

Hari Jumaat hari tu saya habis pantang. Sabtu balik rumah sendiri. Sekarang ni just nak intro dulu.Tak banyak cerita nak tulis. Saya ada seminggu lagi balance cuti. Hari tu dah amik dua minggu cuti sebelum bersalin.Kakak Khayra still minum susu mama walaupun dah ada adik. Kadang-kadang buat tandem nursing.Nanti saya story lagi pasal tandem nursing tu ok. Sekarang Khair Amsyar dah sebulan lebih. Peramah orangnya.Orang bujang dah panggil dah. Chow dulu!

Gambar terbaru Khair Amsyar. Botak sudah.
5 Responses
  1. Srikandi Says:

    Assalamualaikum...

    alahai..dah besar dah org bujang ni.kejap jer masa berlalu kan..tapi org yang dok pantang tu terasa lama jer...
    hehe...selamat kembali berblogging :)


  2. Hanna Says:

    waalaikum salam kak mys..
    betul tu kak,kejap je ms berlalu..mula2 berpantang sy asik dok kira ari je..mcm laaamaa je lg..tup2,dh abis dh pantang..insyallah kalau ms terluang sy berblogging blk..almaklum anak kecik lg..hehe..thanks kak mys..


  3. wahhh tahniah hanna!
    sudah melepasi tempoh berpantang...
    sekarang ni hakakk la menghitung hari berpantang nih ;)


  4. Anonymous Says:

    selamat kembali hanna :)
    cubit Khair!
    *Khayra seronok la ye ada adik?


  5. Hanna Says:

    sz | m.s.s
    kak, harap bersabor ye kak...sy dh lepas..hehe..selamat berpantang kak :)

    eis
    thanks eis..mgkin lg susah nk berblogging pasni..akan ku cuba curik2 masa..hehe..kakak kaiya kdg2 jeles T__T


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...