Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Vanidah VS Wardina

Saya nak mohon maaf kepada semua kalau saya jarang bersiaran. Nak jengah blog kawan-kawan pun tak sempat apatah lagi nak drop komen. Huhuhu. Keadaan kesihatan saya sekarang ni tak berapa sporting. Ditambah dengan mood yang loya tengok blog sendiri. Eeeiii.

Hopefully keadaan saya akan kembali macam biasa untuk minggu-minggu yang mendatang ni.Dulu masa pregnantkan Khayra tak pulak macam ni. Saya rasa morning sickness saya macam reverse kebelakang.Makin bertambah menjadi pulak. Masa mula-mula pregnant ok je.


Oklah,sementara saya tengah ok ni, saya nak kongsikan dengan kawan-kawan semua satu perkara. Benda ni dah berlegar-legar kat otak saya sejak zaman muda remaja dulu.Dulu masa kecik-kecik kawan-kawan pernah tak ditanya kalau terer sebut "BUAYA BIAWAK" laju-laju dengan betul.Kalau pernah,mesti terbelit-belit lidah nak menyebutnya kan?


Ok tu zaman dulu.Zaman sekarang ni saya nak uji kawan-kawan cuba tengok perkataan kat bawah ni dulu. Lepas tu tanpa baca perkataan tu, cuba cakap perkataan tu laju-laju dengan betul berulang-ulang kali.Hahahha.Mesti kelakar punya.




VANIDAH WARDINA



Sejak dulu saya tak pernah pass cakap perkataan tu laju-laju.Kalau ada yang terer boleh kongsi dengan saya.


Sorrylah saja buang masa dengan benda tak berapa faedah ni dengan kawan-kawan semua.Heeee.Babai.





p/s: Sorry to akak-akak berdua kat atas tu ye.Dah terguna nama akak pulak.Harap ampun (^_^)



6 Responses
  1. myQza Says:

    semoga sentiasa sihat hanna... :)


  2. qaseh Says:

    salam perkenalan.....saje jengah blog..


  3. Anonymous Says:

    kalau sebut sambil baca nama diorg tu jd gak hihi..


  4. hazlina Says:

    Nice blog…feel free to visit my blog n become my follower..:)


  5. Srikandi Says:

    salam...sian die yer..apepon akk doakan semoga sehat2 selalu...baby dlm kandungan tu jaga elok2 tau :)

    p/s: aiseyy...time sebut tu, rasa cm mamak kedai kopi daa....hahaha :P


  6. Hanna Says:

    si tedi

    Thanks tedi :)

    qaseh

    Salam perkenalan juga pd qaseh..terima kasih sudi jengah blog mama Khayra yang weng ni..hee..

    eis

    tak aci la eis..try gak jgn baca nama..so eis tak terel la..haha..

    hazlina

    hi hazlina..thanks sudi jengah blog ni..i'll follow u..

    MysDear

    thanks kak..baby ni tak banyak ragam,tak mak dia ni yg ragam lebih-lebih..haha..

    sama la kita,kalau sebut perkataan tu dah rasa macam dok kat india utara sana tu..hahaha..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...