Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Update Kesihatan Khayra

Alhamdulillah,semalam dan hari ni baru demam Khayra pulih sepenuhnya. Kalau tak mesti demam kejap-kejap.Kalau tak demam malam ,siang mesti suhu badan Khayra naik.Naik runsing mama dan papa.Klinik dah berapa kali pegi.

Weekend hari tu memang keja melayan Khayra je la.Kesian dia.Badan panas. Kena lumur dengan air asam jawa sampai rambut Khayra dah keras. Ye lah, asik dok basah pastu kering balik.Lepas baik dari demam, Khayra kena batuk pulak.Ubat dah makan still berkokol lagi.

Sekarang ni mood saya nak berblogging pun sedikit terganggu.Kat rumah kena layan Khayra yang mintak perhatian lebih sikit time tak berapa sihat ni.Kat tempat kerja pulak kena pulun balik keja-keja time saya cuti jaga Khayra hari tu.So quality time dengan kawan-kawan blogger semua sedikit terganggu.Cewah!



Masa ni suhu badan Khayra tinggi.Tengah demam la ni.Saya bukak kan dia baju.Biar haba keluar.Waktu ni masa mula-mula Khayra demam.Masih aktif lagi.





Masa ni Khayra betul-betul tak bermaya.Melekap je dengan papa dia.Kejap-kejap kitorang lumurkan kepala dia dengan air sejuk atau air asam jawa.Kesian saya tengok.Masa ni dia terbaring je,cuma mata je pandang saya kalau saya panggil dia.Nak angkat kepala pun tak larat.Sayang anak mama..



p/s: Saya pun tak berapa sihat sangat sekarang ni...

5 Responses
  1. sian khayra! hope baik betul2 eh..boleh aktif bermain cam selalu! ^_^


  2. Hanna Says:

    thanks mamalieyna..risau gak sekarang ni batuk pulak..tgh usaha bagi minum ecpi disamping mkn ubat..dlu kalau dia minum air tu,baik batuknya..mudah2an..


  3. kak lak cuti ari ni. Nuha demam panas start malam tadi,panas yg teramat..39.2. Alhamdulillah pas cucuk ubat kt bontot bru kurang sikit panasnya.
    Hari ni dah tk demam tp masih x de mood lagi..asyik tdo jer. Klu bangun mesti nk dukung,x nak lepas.


  4. hajarus Says:

    ala ciannyer kat khayra... harap cepat sembuh sepenuhnyer ek... HUbby hajar pun demam.. tp alhamdulillah dah sihat.. musim demam kut skang ni kak...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...