Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tidur Sambil Menangis atau Menangis Sambil Tidur?

Sob.Sob.Sob...

Malam tadi saya mimpi menangis lagik.Bukan.Bukan.Bukan saya bermimpi tengah menangis,[tapi memang menangis pun] tapi saya bermimpi sesuatu yang sedih sambil air mata keluar walaupun dalam tidur.Saya memang tahu saya menagis sebab kejadian menangis dalam tidur memang saya alami sejak zaman persekolahan lagi.Bila bangun tidur,air mata saya bertakung dalam mata.Kat pipi pun ada bekas lelehan air mata tu.

Saya taknak cerita kisah mimpi saya [lagipun mimpi saya tu amatlah complicated.susah nak cerita hujung pangkal.tapi memang sedih]. Saya nak cerita perihal menangis dalam tidur.Agak-agak, ramai tak mengalami peristiwa macam saya? Emosi dalam mimpi terbawa-bawa sehingga terhasilnya air mata walaupun tengah tidur.Dah lama saya tak menangis dalam tidur.Untuk tahun ni,inilah pertama kali.Kalau ikut purata,setahun mungkin dalam 5 kali saya mengalami keadaan macam tu.

Kadang-kadang sambil teresak-esak saya menangis
.[saya agak lah] Pernah jugak saya terfikir,macam mana rupa aku time nangis dalam tidur tu?Agaknya macam rupa tengah nangis beriya-iya ke?Burukkan.Cubalah kawan-kawan bayangkan,saya tengah tidur sambil tutup mata [of course la] tapi muka berherot-herot sebab nangis.Hahaha.Kelakar pulak.What say u?

8 Responses
  1. Diver Mom Says:

    oh.. saya pun kadang2 tidur, bila sedar, oh, mengalir air mata rupanya.. semua gara2 mimpi sedih.. huhu :(


  2. Hanna Says:

    Sama la kita ye.agak-agak kita ni berjiwa sensitif ke zuhaini?..rasa2 tak kot..


  3. Anonymous Says:

    lagi buruk kalau mimpi ngeri pastu menjerit pastu jeritan tu terkeluar. sy pernah. ngeee..buruk kan?


  4. hajarus Says:

    salam singgah & salam kenal kak...

    hajar pun pernah alami mimpi menangis dlm tido ni...

    kadang2 tu sedar2 jer teresak2 hajar menangis. air mate siap betul2 keluar plak tu...

    mimpi dok ketawa pun pernah.. malu plak rase ngan Hubby.. lau hajar mimpi camni Hubby mesti sedar... haaaaa... maluuuu...


  5. Hanna Says:

    eis

    tu dh kira ngigau tu eis..nasib baik satu rumah x bangun..ngeee..

    hajarus

    Hai Hajar,salam kenal dan slamat dtg ke blog yg x seberapa ini [eechewah!]..

    spesis la kita ye hajar..nasib baik bangun tido mata x bengkak..hoho..adatlah,husband-wifey mesti sesekali tido terngigau..ekehkeh!


  6. Anonymous Says:

    okgk ngs dlm mpi .. sya lg trok .. stiap hri mpi .. xpnah tdw lena ..


  7. Hai haha saya pun selalu mimpi menangis tapi bila bangun dari tidur langsung tak ingat mimpi apa. Akak & adik saya yang selalu tepuk2 badan saya lepas tu saya pun berhenti menangis & tidur balik.Saya pun pelik. Hahaaha



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...