Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Alamak..Hujan Lebat Daa..Nak Balik,Huwaaa!

Camne ni, hati ku berbunga girang tadi bila tengok jam dah 4.30 petang. Bermakna lagi setengah jam nak jumpa hubby dan si comey Khayra.Tapi,tup-tup..kedengaran bunyik guruh yang kuat.Bila saya tengok kat luar,sah! Memang sah hujan tengah menggila kat luar.




Langit gelap.Dah nampak dah rumah saya kat area Gombak tu pun tengah hujan [cewah! Terer tak saya teka]





Kalau hujan je,mesti jem. Tengok la tu. Aduhai, bencik tau!






Hujan + Jem = Seronok tak? *menangis


Lokasi : Tgkt 22, Menara TIMA, Jln. Raja Laut
Hari : Jemahat
Tarikh : 22012010
Jam : 4.50 ptg



** Update bila sampai rumah : Rumah saya kat area Gombak tak hujan langsung. Kering je tanah. Tak terer langsung saya teka lor. Ngeee...


4 Responses
  1. lorr gombak tak hujan? sini area PJ ni hujan still lebat giler, dgn guruh lagi..seb baik tmpt kije kite dkt je ngn umah,takyah lalui jem..sian orang2 yg terpaksa meredah jem di kala hujan lebat..huhu..


  2. Hanna Says:

    Selalunya macam tu la,KL hujan tapi Gombak tak.Padahal bukan jauh pun KL-Gombak.Macam magik je lalu kawasan hujan lebat tiba2 berada tmpt yg kering.Hee.Best la org yg tmpt kije yg xde jem ye :)


  3. Naff Says:

    Alahai, sabar je lah hanna.... kdg2 hujan tu pun memain jak nak turun kan he he he


  4. Hanna Says:

    Itulah naff..hujan kejap2..tp kalau lama,lama betul hujan tu..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...