Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Job Baru Khayra

Siapakah si kecik yang tengah berdiri sambil pakai topi besar tu?Ala siapa lagi kalau bukak cik kak kita Khayra.Saja nak share gelagat Khayra kat taska.Semalam masa aku datang,pihak taska dapat alatan permainan baru.Ada macam-macam permainan.Ada set baju polis dan bomba.So,Khayra orang pertama merasmikannya.Mari kita tengok gaya Khayra jadi penyelamat.Hahaha.



"Ada sesiapa yang terperangkap ke? Saya datang nak membantu ni.Aunty semua jangan panik ye.Tarik nafas pelan-pelan.Alamak,pintu ni besar sangat la.Nak tolak pun saya tak larat." kata Khayra sambil memerhatikan aunty-aunty yang tengah menyusukan baby kat dalam.




"Susah rupanya nak jadi penyelamat ni ye.Takpelah,bagi saya besar dulu.Nanti saya dah besar minum susu mama saya,baru saya tolong ok"
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...